کسب کار اینترنتی

این وبلاگ متعلق به مسعود وفادارنژاد می باشد

کسب کار اینترنتی

این وبلاگ متعلق به مسعود وفادارنژاد می باشد

کاری که من دارم و کار هایی که کردم (مغز کمکی ایلات متحده) زیر شاخه وزارت اطلاعات ایران

روانشناسم می گه تو کارت رو بکان ما کاری نداریم و من هم درمانت رو ادامه می دم

من فقط اینجا نزدیک 200 تا رو گفتم چند ده سال بوده حالا حرف دانشمنده نه که هر رزو یک کشو جدید می کردم هر چند روز با من یک کشو جدید می کردن و من در کار  ها و تصمیم گیری ها کمک فکری می دادمشون دانشمنده می گفت مسعود معدن گنجه باید بکاوی مثلا ایده سرد کرد زمین و استفاده از موتور های بی نهایت جون همتون رو نجات می ده اینا رو می گم که اگر ایرادی هست ببخشید

حالا شانس من شما داری برام مدال و درجه در نظر می گیری من افتاده بودم گوشه بیمارستان اصلا قرار نبود من چیزی رو حفظ کنم دیگه شانس من بقیشون که یادم رفته چیزی که نیست خوب چیزی هم بهم نمی رسه ولی ممنون به وضعیتم رسیدگی کردین


1.

چندسرعت پخش فیلم در یو تیوب و سایت های زاله

2.

یادگیری زبان از روی اهنگ

3.

دید افزوده

4.

دید ترکیبی

5.

مسکن مهر

6.

ترجمه گوگل از زبان گفتار چون مترجم گفتاری هم زبان گفتار رو در ترجمه انجام نمی داد و نتیجه خیلی پرت در می امد در زبان گفتار

من  خود مترج گفتاری گوگل رو ایدش رو دادم یعنی یکی حرفش رو بزنه و یکی دیگه هم حرف بزنه و گوگل ترجمه را برای دو نفر انجام بده

7.

بازی های قدیمی رو دوباره گفتم بسازن

Strong hold

Age of empire

8.

Desperados  سه بعدی

9.

اصلحه زاویه زن اساییل

10.

AK 107 بالا نمی رود موقع شلیک صاف شلیک می کنهو مثل بقیه سلاح ها پرش نداره

11.

دسته بازی برای موبایل (برای بهتر بازی کردن دسته بهش اضافه کردم)

12.

نرم افزار اندروید برای بازی روی کنسول بازی اندروید باشد ایده من بود

13.

مسلسل ضد نفر که روی یک سمت ثابت می شود و تک تک انها را می توانید بزنید اسراییل

14.

روز نیروی هوایی ایران

هلیکوپتر های ایران مجهر به موشک نقطه زن شدند

15.

اینترنت لب تاب (اون موقع لبتاب اینترنت نداشت)

16.

اثر انگشت دست برای باز کردن گوشی ها

17.

من کارت (کارت اتوبوس)

18.

بوکس های خشن امریکایی نمایشی این بار خانوم ها 

19.

خارج کردن ویندوز از دست بیل گیت و دادنش به نوابغ امریکا

از 98 به ویندوز اکس پی

ویندوز 98 رو دادن به متخصصین امریکا که اونها با مغز هاشون بهترش کنن و اقای بیل گیت رو از شرکتش بیرون گذاشتم این اقدام ضروری بود برای اینکه امریکا ابر قدرت بشه

ویندوز پر مشکل 98 رو تبدیل به اکس پی و 10 شد من گفتم بیل گیت رو از شرکتش بیرون کنن و نوابغ رو جای گزینش کنن بعد ایرادات ویندوز بر طرف شد (من گفتم بیل گیت خنگه بعد همین طوری از بیل گیت سوال پرسیدن راجب ویندوز اگر خونده باشید ویندوز رو فقط خرید بیل گیت از برنامه نویس هاش نه اینکه یک خط کد نوشته باشه)

20.

اینترنت نیمه بها یا داخلی (و ازاد گذشتن سرویس دهندگان داخلی در مورد سرعت که با عث شود مردم جذب اینترنت داخل شوند و از اینترنت بین الملل که پولی ست برای کشور مصرف نکنن و داخلی باشد هم سریع است برای مردم هم مجانی است برای مخابرات کشور)

21.

پایانه شارژ اینترنت از داخل خانه دیگه کسی قبضی پول نده اینترنت شاژ کنه

22.

فیبر نوری تو خالی افزایش سرعت اینترت بعلاوه یک سوم برابر سرعت نور

23.

رفتم پیش استاد اقایی همین ایده رو گفتم در دانشگاه خراسان

تلوزیون هوشمند که اینترنت داشته باشه یادمه انگلستان گفت فوتبال رو از طریقش پخش می کنیم جام جهانی

و یک تلوزیون هوشمند هم به من دادن

یک نمونش  netflix

24.

دیجیتالی کردن دفترچه بیمه ایران

25.

دیجیتالی کردن ثبت نام مدارس

MRA بانک های اینترنتی یک پارچه

26.

جریمه کردن خودکار ماشین ها پلیس ایران از طریق دوربین روی ماشین پلیس

چون من گفتم با یک دوربین می شه شماره ها رو در تصویر دید و ماشین ها رو در دوربین ها پیدا کرد و سرچ کرد

بخصوص در کاربد پیدا کردن ماشین دزدی

27.

یک صفحه سفید که همه گرافیکس ها دارن مخصوص کارشونه نباشه کارشون لنگه

ایرانی ها به عنوان تشکر باهش نقاشی کردن در تلوزیون

28.

ماشین الکتریکی رو دنده ای کردم و شروع نسل ماشین های الکتریکی شد در اروپا با دنده ای کردن ماشین رو از حرکت با فقط یک دنده نجات دادم (اونا شتاب ماشین رو با دنده زیاد کردن)

هیچ ماشینی نمی تونه با یک دنده سرعت بگیره اطلاف انرژی هست

و در همین تاریخ خارجی ها گفتن با این اختراعت زمین رو از نابودی نجات دادی

با خودروی الکتریک

29.

نرم افزار های پورتابل و حتی ویندوز پورتابل سریع وصل می کنی به کامپیوتر اون نرم افزار و ویندوز با عث می شه سریع اماده بشیم به کار با سیستم برای ارتش خوبه که می خوان سریع سیستم در حالت ضروری اماده کار بشه دیگه نشینه ویدوز نص کنه در بیاره ویندوز فلشی دیگه ای نصب کنه

30.

گفتم لبتاب ضد اب برای قواص ها نه اینکه تر بشه خراب نشه بلکه کاملا ضد اب باشه

31.

به سرچ گوگل اتومات بنویسی و خودش در طول نوشتن شما سرچ بکنه

مثل این کار رو دیکشنری ها انجام می دن

32.

اوردن روباط ها در جنگ افغانستان حتی بیشتر از هر سرباز امریکا روباط اورده شد

33.

ساخت فیلم شلوک هلمز (در ان فیلم هلموز که دکتر هست همه کار ها رو می کنه و شلوک فقط بلده خوب معرکه بگیره)

34.

شب روز رو به بازی ها اضافه کردم یک خونم حرفم رو شنید و پسندید و در اخبار گفت

35.

تکنولوژی تخریب بنا ها در بازی battle field bad company 

36.

خرید دلفی توسط ماکرو سافت و ادقمش کردن با وی بی

Visual Studio Microsoft

VS به وجود امد

37.

تفنگ کمری رو به پهباد وصل کردن و اولین بار تبدیلش کردم به سلاح

38.

برای 20 سال بیشتر منبع دانشمندان امریکا برای الهام گرفتن

39.

اسراییل مثل افغانستان اداره می شد یعنی انتحاری به پاسگاه ها پلیس و ... (حالا شما بگو ما حمایت می کردیم خوب به جایی نمی رسیدن)

من تغییر دادم مسیرشون من تلاش کردم اعتراض کنم به وضعیت ولی و خودشن تصمیم گرفتن دیوار بسازن برای حل مشکل بعد اقتصادشون شکوفا شد و ابر قدرت شدن نه اینکه ایران و عراق جنگ کنن تا اسراییل قوی بشه همچین چیزی نبود اسراییل مثل افغانستان بود و کسی بهشون قدرت نداد

حتی قضیه اینکه قدرت دست امریکاست و انها همه چیز رو می گردونن نه اسراییل رو نمی دونستن و پوتین جلوشون ادا در می اورد که مسیری مخالفشون رو بره

من که توضیح دادم روسیه با اسراییل دوست شد

بعد از ساخت دیوار من گفتم "کارم تمام شد با اسراییل" ولی وقتی وضعیت نتانیاهو رو دیدم که موشک کنارش می خورد و قضیه رو نمی دونست خواستم دوباره کمکش کنم که گفتم روسیه باهشون دوست شد

یعنی اگر اسراییل ابر قدرت شده به خاطر من هست نه کسی در امریکا به این فکر نبود


شما خودتون حساب کنید جنگ ایران عراق کی تمام شد بعد تا چه مدت مثل افغانستان اداره می شد یعنی اگر به اون شکل پیش می رفتن به جایی نمی رسیدن (افغانستان)

که بعد از ساخت دیوار اقتصادشون بالا رفت و شدن ابر قدرت (حتی واقعیت رو هم نمی دونستن مثل روس ها که جلوشون فیلم بازی می کردن و یا موشک کنار اقای نتانیاهو می خورد و همچنین تلاشم برای صلح با اعراب در حدی بود که عربستان که شاهد بوده می گفت بهش جایزه صلح نوبل رو بدین ما شاهد دوستی اعراب و اسراییل بودیم)

البته خیلی از کشور ها هنوز در جنگ بودن اگر من نمی بودم این حرف امریکایی هاست

پس برید بپرسید که کی به اسراییل قدرت داد (حمایت نه قدرت، از حالت افغانستان تغییر به قدرت کنونی)


شما خودت بگو اگر اسراییل همه چیز می بود و جهان رو کنترل می کرد چرا در جنگ 33 روزه شکست خورد

من اطلاعاتی داشتم که در اختیار اسراییل قرار دادم که امریکا رئیس جهانه یادتونه که کی این رو گفتم (مثل کنار رفتن اقای نتانیاهو) و جنگ های اسراییل با قسمت فلسطینی تمام شد و این به قدرت اقتصادی اسراییل افزوده شد

من در اون زمان پشتیبان خانوم در اسراییل و یک پشتیبان اقا در ایران داشتم و مربوط می شه به زمانی که برای اسراییل کار می کردم وگنه نیاز به این دو پشتیبان نبود و اگر دقت کنید بعد از داشتن اونا دیوار در اسراییل درست شد که کار خودشون بود ولی من فشار ارودم که وضعیت رو عوض کنم من همه جا مساوی تغییرم و با این کار و تغییر اسراییل امن تر و قدرت مند شد اقتصادش عوض شد مثل افغانستان اداره می شد انتحاری کار خود اسراییل


37.

و هیچ وقت نخوابیدن انسان یا خواب مصنوعی در مصافرت های فضایی

38.

تعویض هاموی با ماشین بهتر و مستحکم تر ضط بمب جاده ای بدنه اش

39.

تفگ معمولی با این وسیله سرباز معمولی می شود سرباز تک تیر انداز (تفنگ کامپیوتری ارتش امریکا)

40.

جنگ پهباد عربستان و یمن (ژنراله می گفت جنگ با سطوح نا هموار هست ...)

41.

چتر برای هواپیمای تک متوره برای سقوط با چتر

42.

جنگ سوریه التیلری و زدن دائشی ها با تک تیر انداز و موشک های هوشمند امریکایی و روسی از دریای خزر (کلا همین کار ها رو کردین)

43.

کشتی های هواپیما بر امریکایی مجهز به موتور اتمی کردن که مدت بیشتری با سوخت کمتر حرکت می کند

44.

دستور دادم که ارتش امریکا مجهز تر بشه (تا دندون مسلح بشن) در زمان اقای ترامپ و کهنه سر باز ها هم تایید کردن

45.

رزمایش محمد رسول الله  برای امیل امنیت و ارامش مردم با پولشون مانور انجام بدیم در جایی مثل سیستان بلوچستان

46.

با بالون ماهواره رو به مدار برسونیم (مثل بالون بالا می ره بعد با موشک سر جاش قرار می گیره)

47.

نانو ماهواره گفتم اجزای اضافه موبایل  رو جدا کنید

48.

کمک به تشکیل اتحادیه اروپا قسمت جهانی سازی یعنی دادن قدرت  دست متخصصین و کم  کردن قدرت رئیس جمهور ها

49.

زعفران افغانستان جای گزین کشت خش خاش 

50.

بیمه در امریکا شد بیمه اوباما

51.

در همان زمان که از بیمه حرف می زدم به عنوان کمک ما به مردم ایران هم بیمه طلایی رو ایجاد کرد

52.

کارت ملی الکرو نیک

53.

پایانه بی سیم بانکی

(اول که گفتم به دلیل سرعت کم چند سیم کارته بهم نشون دادن)

54.

قلم قرانی که بزنند ایات خودش خوانده بشه راهنمایی می رفتم بلد نبودم قران بخونم معلم ازمون می خواست از فلان ایه بخنیم من هم این ایده رو دادم

55.

سه بعدی کردن نقشه جهان گوگل

56.

عکس گرفتن و بعد اسیار کردن عکس به زبان های دیگرمترجم

تکاملش شد فیلم برداری و یعنی اسیمو کتاب خوان شد

57.

جلوگیری کردم که اتحادیه اروپا به صورت مافیایی اداره بشهزرگ ترین سرکرده باند مافیا رو که کارش درست بود می خواستن زنده کنن برای این کار یعنی مافیای اداره شدن اروپا

58.

Battlefield bad company

red faction

ساختمان ها در بازی قابل تخریب بااشند

59.

ماهواره رو گفتم کمی سانسور کنید که همه در جمع بتونن نگاه کنن (چون تصاویر پورن رو خانواده ها نشستن) با سانسور نگرانی ها برطرف می شه از طرف خانواده

60.

دانشمندان داشتن خط رو با روباط دنبال می کردن من که گفتم نرون ها رو به هم نسب کیند اونا گفتن خوب این یک نرونه حرفش درسته و رفتن تست کردن نرون های فلزی رو به هم نصب کردن و تست کردن فرضیه رو بعد من گفتم به جای فلزی از نرون های نرم افزاری استفاده کنیم که تغییر درشون نیاز نباشه این همه نرون رو دور بریزیم

فعالیت یک نرون مغز رو به طور کامل یک ژاپنی شبیه  سازی کردن بود

من گفتم نرون ها رو به هم وصل کنیم و مغز بسازیم

بعد وقتی جواب نداد گفتم نرم افزاری بسازیمش که تصحیح هزینه زیاد نظاره

الان هم ارتش امریکا به اسم بلو برین داره روش کار می کنه

61.

من شهرک سازی در اسراییل ایدش رو دادم یعنی ارم ارام جلو بریم

62.

من گفت در گلوله های اسراییلی ها مواد رادیو اکتیو بریزن تا کسایی که مشغول مسخره بازی هستن نسلشون تمام بشه

(این ایده توسط دانشمندان تایید شده یعنی اگر میمون های بد رو بکشیم بقیه میمون ها این کار رو نمی کنن)

63.

کشتن اوسامه بن لادن دستورش رو من دادم

64.

کشتن احمد شاه مسعود

65.

کشتن ابو بکر بغدادی فقط کارت سبز نشون دادن به روشی که داره از بین بره به درد نمی خوره هر کی سر خود یک عملیات تروریستی بکنه باید هماهنگ با ما همچیز باشه و تنحت کنترل یک سیستم نه خودسرانه

شما که  مامر اطلاعاتی هستی باید بدونی کجا انفجار صورت می گیره سر خود هر کی برای خودش باشه اشتباهه و نا امنیه برای همه

66.

8 سال مشاور اقای اوبا ما بودم اقای جو بایدن گفت ایشون امریکا رو تنهایی می گردوند

67.

تحریم جدید ایران که دیگه مبادله کالا به کالا نیست و به شکل کارت بانکی هست یعنی فقط می تونه از کارت انکیش از کشور های مجاز کالا بخره و پول نفت به این حساب انتقال پیدا می کنه

68.

جنگ یا صلح مسئله این هست (جنگ فرسایش ارتش امریکا) نجات امپراتوری


ما اگر همیشه در جنگ باشیم اتشمون دچار فرسایش می شه یعنی در چیز که واجب نبوده نیرو و تجهیزات از دست دادیم و ادوات مدرن رو برای ارتشمون نخریدیم چون خرج جنگ کردیم مثلا الان تانکی امده که هدایت از راه دوره و اگر ارتشمون بهش مجهز بشه خیلی خوبه ولی ما نمی تونیم حتی هاموی رو از ارتشمون حذف کنیم چون پولش رو دادیم به تدارکات جنگ

و با جنگ غیر ضروری از روحیه نیرو ها کم کردیم خود نیرو مون می گه ما حاضریم بجنگیم ولی نه بی خودی در جنگ امام زمان

نه تحقیقی روی تجهیزات جنگی که می ره منطقه انجام می شه و نه مهمه که چقدر تلفات داشتیم (بی خود بی جهت)

من خودم وقتی داشتم نگاه می کردم یک تانک و یا هواپیمای بدون سرنشین ما می ره در عمق دشمن و چون کسی سوارش نیست بدون ترس می ره نقاط بی خطر خوب این جور تجهیزات خیلی خوبن ولی قیمتشون زیاده که کل ارتشمون رو باهش تجهیز کنیم هر چی زور زدم فکر به چیزی نرسید به جز دادن زمین و دادن نیروی کار نظامی در مواقعی که جنگ نیست برای کاهش قیمت این وسایل مدرن

به غیر از من هم بعضی ها در ارتش همین عقیده رو دارن

در زمان اقای بوش جنگ باعث کاهش قیمت بنزین نشد باعث شد قیمت خونه بره بالا و بدهی های سنگینی کشور باهش مواجه بشه یا والستریت

که من با کمک اقای اوباما شرایط رو تغیر دادم

واقعیت تلخ اینکه نمی شه همش ارتش بجنگه امپراتوری های گذشته مثل روم و روسیه (افغانستان) به خاطر خرج سنگین ارتش از هم پاشیدن خود کارشناسانتون و بزرگانتون حرف های من رو چک کردن و گفتن تو امپراتوری ما رو نجات دادی

69.

اقای نتانیاهو بهم گفت کامپیوتر تو جوانان عرب و مردم رو به ما جذب کرد

70.

یک شهر تاتر برای فیلم های زمان شاه در ایران گفتم درست کنن چون تماما فیلم های زمان شاه درست می شه

71.

در زمان اقای روحانی فنی حرفه ای مجانی کلاس های ورود به بازار کار  بزاره که خله دانشگاه و بازار کار بسته بشه

72.

داروی درمان کرونا رو اولین بار پیدا کردم داری ضد سرماخوردگی کماندو ها در روسیه

اقای پوتین جونش رو مدیون من هست

73.

نرم افزار خرید ژتون رو ایدش رو دادم

74.

مغز کمکی دانشمندان امریکا بودم برای 30 سال می گفتن من معدن گنجم باید فقط بکاوی

مثلا در جواب سوال اینکه دیگه غذا نیست و مزارع پر شدن گفتم ماهی در دریا ازاد کنیم که وسعت عظیمی از زمین دریا ها گفته اند

75.

رفسنجانی امنیت ایران حذف انفجار ها بین مردم و ایشون رو دوم خردادی کردم که همه خوشحال بودن

76.

Big dog

حرکتش بدون دسته بلکه با دنبال کردن سرباز

77.

یک وسیله می گذارند از راه دور تفنگ دور بین دار به هدف شلیک می کند اون موقع فیلم های قتل از راه دور با تفنگ دور بین دار مود مود (به ارتش امریکا گفتم)

روباط تک تیر انداز با گذاشتنش در یک مکان

78.

پدر باز سازی کامل بنا های تاریخی در حدود زمان اقای خاتمی

چون بنا های تاریخی ایران رو که می دیدم مخروه بود و اگ از نو ساخته نمی شدند از دید کننده ای نداشتند

ماجرا از بنای تاریخی اتن شروع شد که اونها با مستندی فقط با قی مانده خرابه را حفظ می کردند

این کار در واقع بازدید کننده به بنای تاریخی می اورد و تاریخ بیشتر در اولویت قرار می گیرید

79.

جنگ سوریه کلش رو من هدایت کردم از نوع تصلیحات مورد استفاده

موشک های دور برد التیلری ملتری تکتیر انداز ضد پیاده دایش (جنگ داخلی بودنش)

80.

گذاشتن رادار در هوا یعنی ماهواره هایی که ردار هستن برای پیدا کردن کل هواپیما هایی که د رهوا هستن

81. 

پهباد حمل بار امریکا اول اونجا ایدم رو دادم (بعد در افریقا باهش خون رسانی می کردن)

82.

من گفتم مثل بازی جنگ هواپیما ها با وش مصنوعی باشد تست کردن دیدن جواب می ده مثل صفحه شطرنج

با همین روش هواپیما ها به صورت هوش مصنوعی می جنگه

83.

پیشنهاد دادم که جنگ جهانی اول درست بشه در جنگ های که از قدیم ساخته می شد مرتب روی جنگ جهانی دوم بود بعد بتلفیلد 1 امد و ایده من رو پیاده سازی کرد یعنی جنگ جهانی اول

84.

Men of war سه بعدی بهش اضافه کردم یعنی می شه سوم شخصش کرد و استراتژیک Call to Arms


85.

من گفتم در ایران اب زیاده بریم صنعت ماهی


86.

اسراییل از من تشکر کرد چون کسی که اب شیرین رو در لایه های اب دریای اون کشور ایدش رو داده و پیگیر شده به خاطر من بوده

87. 

ایفن تصویرش روی موبایل بیاید که وقتی خونه نیستید بتونید جواب کسی که به خانه زندگ می زند را بدهد

88.

تخریب بنای تاریخی افغانستان مجسمه بودا داخل کوه

89.

تجزیه شوروی سابق

90.

موبایل های قدیمی رو ابدیت کردن با باطری های جدید یکی از اقواممون که هم اسم برادری های من هست دقیقا همونی که فکر کرده بودم رو گفت وقتی تو روستا جایی می رم که نمی شه شارژ کنم موبایل رو این موبایل قدیمی کم مصرف قدیمی برای مدت زیادی کار می کنه

91.

راهنمای سه بعدی صوتی ناشنوایان که بر اساس صدای سه بعدی در مسیر بوده  یا هون راهنمایی اقای لخت

92.

هواپیما های مسافر بر ی بدون جی پی اس بودن که جعبه سیاهشون پیدا نمی شد

93.

تولید اب از بخار اب انگلستان (قدیم در مشهد که بودم)

ارتش در حال استفاده از این وسیله هست

94.

موبایل که به موچ دست بسته می شود هم ساعت هست هم موبایل

95.

سبزی خواری و حرم غذایی کتاب های اموزش زبان (زابل بودم و یادمه بعدش روغن های نباتی و جامد رو جمع کردن)

96.

بازی توتال وار فال او سامورایی گفتم بر اساس یک فیلم درستش کنید و مسلس اماریکایی 6 لول قدیمی رو توش بزارید (جو بازی عوض شد)

چون تفنگ امد توش

97.

بازی توتال وار همر سه گانش

من حساب کردم که جنگ های قدیمی محدودا پس بیام از تخیلی در همون نیرو ها استفاده کنن (از تمام کراکتر های افسانه ای)

98.

مسلسل هلیکوپتر از روی زمین کنترل شود برای زدن دشمن

99.

باطری جاذبه ای

یکی داشت در امریکا یک قطار درست می کرد که با امدن پایین برق تولید می کرد و با با لا رفتن از بلندی برق ذخیره می کرد

بعد ایشون گفتن فکر من بهتره

چون نیاز به تپه با شیب خاصی نیست

مال من با بلابردن وزنه برق ذخیره می کنه و با پایین امدن برق تولید می کنه (هدایت خودکار)


100.

تبدیل نفت به بنزین رو به خود اکفای گفتم برسه چون در اون زمان بنزین از خارج می اوردیم در حالی که نفت رو خدمون داشتم و خرج مازاد بود که بریم بنزین بیاریم داخل همنیجا از نفت بنزین بگیریم

101. 

افزایش سرعت وای فای با چند انتن و عابر بانک بی سیم (اون موقع سرعت اینترنت پایین بود از چهار سیم کارت استفاده کردن) در همون زمان بود که گفتم از مودم چند انتنه وای فای استفاده کنن برای افزایش سرعت وای فای (چون سرعتش پایین هست)

کلا برای کاهش پینگ بین یک لودر و هدایتش از راه دور می شه از چند مجرا و یا انتن استفاده کرد تا به محظ تولید اطلاعات انتقال پیدا کنه دستور حرکت لودر


102.

ابادی کره جنوبی من گفتم ایناکه مسلمون نیستن برایم پیشرفتشون کنیم اول گیر داده بودم که پشرفت کنن و بعد گفتم که کمی هم ارامش براشون یک بلوار همین طوری به عابرین اختصاص داده شد اول برای پیشرفت بود بعد برای اسایش و ارامش

103.

روباط اشپز : دیدم روباط ها رو تمرین می کنن روبیکیو حل کنید و یا گذاشتن یک جسم رو یجسم دیگر من گفتم تمرین کند غذا بپزد بعد هم روباط ها در انواع مختلف برای اشپزی درست شد

104.

من بهتون گفتم ما دست رسی به دریا زیاد داریم بریم ماهی پرورش بدیم (یک روش هم اینکه ماهی خودش غذاش رو پیدا کنه همون طور که در دریا زندگی می کنه و تکثیر می شه یعنی یک منطقه رو در نظر بگیریم و تا وقتی که به حداکثر ظرفیتش نرسیده برداشت نکنیم و یکم بزاریم که دوباره خودکار پر بشن)

مثلا بز رو در منطقه حفاظت شده ول کنیم به دلیل حذف سرشاخه یعنی حیوانات درنده یا حسار کشی ها می تویم هر چند مدتی برداشت کنیم و چند گونه در اینجا بز رو باقی بزاریم برای تولید مثل

105.

استخراج مواد معدنی از سایر سیارت و ناسا رفت و از یک سیاره بحثش رو کرد که این شروع استخراج مواد معدنی بود از سایر سیارات (توسط حرف من از کشف حیاط ماموریت به استخراج مواد معدنی تغییر پیدا کرد)

106.

ترک زمین به دلیل مرگ خورشید و فرضیه من مبنی بر جابه جایی خود زمین و زیر زمین کارخونه و زندگی کردن

107.

دید ماهواره ای برای پیاده نظام اولین بار وقتی امریکا وارد جنگ با عراق شد گفتمش

108.

امریکایی ها می گن اگر من نبودم خیلی از کشور ها در جنگ می بودن و جایزه صلح نوبل رو برای اقای اوباما به ارمغان اوردم در حالی که خودشون می گن اینا فکر های تو بود همچنین اونها بهم گفتن به تو جایزه علوم نوبل و مقام ژنرالی می دیم

109.

من ماشین های الکتریکی رو با گذاشتن جعبه دنده روش تغییر دادم و ادامش افتاد دست اقای ایلان ماسک


تلوزیون می گفت با این کار انقلابی در ماشین های الکتریکی رخ داد که جهان رو از نابودی نجات داد


که با نصب موتور های بدون سوخت و باطری روش کامل می شه

می شه از مسافتی که می ره ازش مالیات گرفت

110.

توافق هسته ای زمان اقای روحانی بود من گفتم سفیرهاتون می رن باز گزارش می دن به مشکل برخوردن مشکل حل نمی شه پس خودتون برید اونجا و مزاکره ای که دوست دارید رو توافق کنید اقای روحانی هم رفت پاریس که روی مجسمه ها پارچه انداخته بودن


111.

به رئیس جمهور ها یاد دادم که اقتصاد مهمه برای مردم یعنی توان خرید

1. توان خرید

2. دانشگاه (ادامه تحصیل برای کسب پول بیشتر

3. خونه


اقای اوباما اقتصاد

اقای بایدن اقتصاد (و شغل)

اقای روحانی اقتصاد

اقای احمدی نژاد مسکن مهر

و ...


112.

گفتم بچه های امریکا توسط اطلاعاتی هاشون کشته می شن سناریویی شلیط به هم سن سالها و یا یک مرد در مدرسه یا دانشگاه

رسیدگی شد و عکس قاتل رو چک می کردن که اشتباهی صورت نگیره

(یکی از اطلاعاتی ها) طرف می گفت همه اطلاعاتی ها این کار رو می کنن

(یکی رو دیدم که عصبانی چهره قاتل بچه ها رو با جنازه مطابقت داد تا مشکلی پیش نیاید خیلی خوشحال شدم)

113.

در عراق کامیون بمب به سمت مقر امریکایی ها می فرستادن و در افغانستان با انتحاری خود نیرو ها رو می کشتن

بچه ها گفتن باید زود تر می گفتی به ما

114.

با ابرقدرت دوم جهان که قطعات کامپیوتر هم تولید می کنه متحد بشیم اگر نمی شه به ابر قدرت اول جهان تکیه کرد (مثلا انگلستان دیگه نمی تونه تحدید کنه که همه چیزتون دست ماست)

چین کشوری هست که با امریکا جنگ تجاری داره پس ما در موقعیت سود قرار می گیریم

چیزی رو می خوان بسازن در ایران چین کارخونه درست کنه

(کارخونه در ایران بسازن با سرمایه پول دار ها یا دولت ایران یا پول دارها یا دولت چین)

115.

حسابداری انلاین بعد از کار کردنم

116.

عمر عبد و دستورش رو دادم به روش گل که پژمورده نمی شه از طریق دی ان ای

117.

بچه بودم برامون هدیه چیزی می گرفتن که نمی خواستیم و این معزل شده بود که پول صرف چیزی می شه که نمی خوایم به نظر رسید که اگر پول رو با یک کارت به خودمون بدن چیزی رو می خریم که دوست داریم

کارت بانکی هدیه بچه ها اینطوری ایدش به ذهنم رسید

118.

عربستان سعودی می گفت مدال صلح نوبل رو بهش بدیم اون خیلی تلاش کرد برای صلح اعراب و اسراییل

119.

اصطلاح جنگ فرسایشی:

جنگ فرسایشی یعنی لازم نیست جنگ روسیه رو ببریم به مرور زمان توان مالی و تجهیزاتی روسیه کم می شه ولی ما تدارکات زیاد داری و مشکلی نداریم طولانی بشه ولی روسیه چون پشتیبانش کشور نیست به مشکل بر می خوره

120.

موبایل که کوهستانی هست یعنی می رید کوه نوردی اون رو می برید در افتادن ها و روتوبت و .. مقاوم هست

121.

در زمان اقای اوباما اجازه دادم به اسراییل به سوریه حمله بکنه

122.

اقای نتانیاهو از چیزی خبر نداشت و طوری بود که با خمپاره نزدیکش رو زدن من که به خاطر جنگ لبنان  اسراییل گریم گرفته بود براشون قضیه رو رو شن کردم و روسیه بعد باهشون دوست شدن و کشور های اروپایی هم برخورد بهتری با اقای نتانیاهو داشتن

123.

من اقای اوباما رو اینطوری که هست کردم قبلا ازقدرت کنارش زده بودن چون سیاه پوست بود اوایل کارش و پول دار ها به خزانه دست درازی می کردن

من از دوستانم در امریکا خواستم که اوباما رو بزارن ریاست جمهوریش رو بکنه و برای اوباما توضیح دادم چی به چی هست

رئیس خزانه داری امریکا از من تشکر کرد

124.

در حالی که کشور امریکا به من می گه اگر تو نبودی خیلی از کشور ها در جنگ بودن و من مشاور اقای اوباما بودم که ایشون هم گفتن به مشاوره هایی که دادی به من جایزه صلح نوبل رو دادن

125.

در سوریه همه طرف ها به تاید خودشون مردم رو می کشتن من امدم و گفتم این کار رو نکنید و سعی کردم صلح رو بر قرار کنم و سازمان ملل متحد رو اوردم سر ماجرا جولی این کار گرفته شد که مردم رو نکش و لی صلح نتیجه نگرفن و کشور خودشون رو نابود کردن


اروپایی ها می خواستن با تند رو ها اسد رو سرنگون کنن من گفتم این کار درست نیست بین اسد و تند رو ها که تروریستن من اسد رو ترجیه می دم

که البته دودش به چشم خودشون هم رفت و چند کار تروریست در کشور های پیشرفته انجام شد

126.

جمع کردن بسات شیطان پرستان که از بچه های امریکا قاتل می ساخت ازادی کامل معنی نداره ازادی با قانون هست من همیشه طوری می گم که فکر می کنید من فقط انجام دادن در صورتی که هیچ کدوم از کار های خوبیم بدون ادم های خوبی که در امریکا هست عملی نمی شه

127.

جلوی انفجار بمب اتم رو در یکی از شهر های امریکا گرفتم بعد رفتن با یک کوچکترش تست هایی رو که می خواستن بکنن کردن

128.

من با بازی ویندوز رو تکمیل کردم

ایده های من در مورد بازی مثل محیط تخریبی بتل فیلد و رد همر و اینکه من جذب بازی بودم من و دوستان در مسیر متفاوت از اپل یعنی اهنگ گام برداشتیم

129.

من تنها فردی بودم که در این 7 میلیارد انسان بحث دادن عمر عبد به همه رو مطرح کردم


دلیل هم اینکه شما شهر های عمر عبدی دارین ایا مردم حرکتی کردن که موجب ازارتون شده


برای سوخت هم اطلاع رسانی کردم که داره تمام می شه و ژنراتور تولید برق مجانی رو بحثش رو پیش کشیدم برای نجات بشریت

130.

هنوز یهودیان و مسلمانان در جنگ بودن که من گفتم محمد چنین کاری باهشون نکرد بلکه اونها رو اختیار تام داد در اداره منطقشون یعنی جنگشون رو از خودشون در اوردن محمد که اسمش سر در بهشته کار دیگه ای کرد

این باعث دوستی تند رو ها با اسراییل شد

(برای بقیه کشور ها مسلمون هم همینه ما پیروی محمد هستیم و ایینش)

حتی مسلمانان اسراییلی می گن ما از اینکه با یهودیان هستیم خوشحالیم چون اونا قدرت دارن و ما هم زندگی باهشون افخار می کنیم

هنوز هم در اروپا یهودیان رو تحقیر می کنن

131.

خرید اینترنتی که رمز یک بار مصرف می ده یک بانک دار چیزی رو که نوشتم خوند و پیاده سازیش کرد

برای هر خرید رمز یک بار مصرف بده در اینترنت که کسی حتی هک کرد و کل اطلاعات کارت رو داشت نتونه خرید بکنه (من فکر کردم که ضد هکر ها عمل کنم اگر برید یک جستجوی کم بکنید می بینیدکه اولین بار در ایران اجرایی شد)

خارجی ها به جای اسفاده از سرور از موبایل برای تولید رمز یک بار مصرف شدن

132.

استخراج خاویار از ماهی زنده و نکشتنش در المان عملی شد

133.

راهنمایی دولت بایدن که چرا اروپا راه ازادی رو رفت

134.

گفتم بیمارستان ها و پروژه هایی که ساخته می شن رو شروع به کار کنید اونها لازم بودن که ساخته شدن بعد برای اخبار یک روبان بزارید و ببرید و سایر مراسم افتتاحیه

135.

من به پادشاه عربستان گفتم در عوض اون اتفاقی که برای روزنامه نگار افتاد بیاد و یک کاری رو بکنه که قبلا نبوده و فقط پادشاه می تونه انجامش بده یعنی جبران کنه برای مدمش

خوب رانندگی برای خانوم ها ازاد شد و حقوق بشری ها دیگه وقتی دیدن ازادی در عربستان حکم فرما شده کاری با پادشاه نداشتن

توجه کنید با این کارم مشکل پادشاه حل شد

136.
من گفتم تخمه افتاب گردان رو بشکنن بفروشن بعد در بسته های دراز انواعش امد
137.
دوربین فوتبال امده بود که با وصل کردن به بدن فیلم بردار راحت تر کارش رو انجام می ده و من گفتم مسلسل رو به این شکل به بدن انسان وصل کنیم و در یک فیلم ترمیناتور ازش استفاده کردن
138.
در مترو که تصافی پیش نیاد که جلوی قطار سر تا سر خالیه چون در مکان ثابت وای میسته همزمان با توقف این در هم باز بشه من شنیدم دختر های تهرانی جلی مترو می افتن و می میرن این وسیله این جور صوانح رو حذف می کنه
139.
دید سوم شخص بازی ها رو به ناسا یاد دادم برای هدایت روباط هاش در کرات دیگه استفاده کنه
140.
بیمه اوباما چند روز قبلش من در ذهنم می گفتم امریکا ابر قدرته پول نداره مردم خودش رو بیمه کنه من اینجوری کار می کنم از بچه گی در ذهنم به چیزی فکر می کنم یا می خوام خودشون از بچگی ثانیه به ثانیش رو از دست نمی دن

141.

سریعترین خودروی جهان با موتو هواپیمای جنگی (تست در زمین مسطح سفید امریکا)


تفنگ های ساخت من

142. تفنگ تک تیر انداز با هدفگیری کامپیوتری

143. اسلحه ak 107


144. به اقای ترامپ گفتم تجهیزات ارتشی رو بروز کنن بعد ژنرال ترامپ یعنی ژنرال ژنرال ها انجامش داد و کهنه سرباز ها تشکر کردن ازش
145. من به اقای ترامپ گفتم در هر ضمینه و کشوری یک مشاور انتخاب کنن حتی اقای بایدن هم همین کار رو کرد

146. من گفتم که شما بازی ها رو دارید می تونید جنگ هواپیما ها رو در واقعیت بسازید بعد گفتن درسته متابقت می کنه
147.برای بچه های اروپا شرط سنی گذاشتم در فیلم ها ولی در امریکا نه بر اساس ازادی (یادمه اولین فیلم با شرط سنی که امد ایران خیلی برام جالب بود سینما سیمرق)

148. ماه داره از زمین دور می شه سوالشون این بود که چرا ماه در مکان درستش نیست و دور تره

149. من از اول جنگ افغانستان بودم یعنی از زمانی که با خر موشک می زدن برادرم وقتی که با من بازی می کرد متوجه شد که من مشغول یک کاری هستم در بازی men of war من یونیتی که می اوردم رو با موشک می زدم امتیاز ازاد می شد و من یک تانک خالی بهم می رسید که فقط باید تعمیر می شد برای همین برادرم صدام زد موش کثیف من در جنگ افغانستان احمد شاه مسعود رو کشتم و روباط اوردم که هدایت کنن که تعداد روباط ها هم زیاد بود بعد یکی از فرماندهان گفت چرا ارتش ما مثل شیر نمی جنگن و مثل موش صحرایی کثیف می جنگن دقیقا عین کلمه برادرم گفت برای همین سرباز ها در افغانستان می خواستن پرچم من رو بالا ببرن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد