کسب کار اینترنتی

این وبلاگ متعلق به مسعود وفادارنژاد می باشد

کسب کار اینترنتی

این وبلاگ متعلق به مسعود وفادارنژاد می باشد

جوک های مسعود وفادار نژاد

عمر عبد رو که می فهمی یعنی چی


اینقدر نچسب به دین (هر چی من می گم حرف خودت رو نزن) و ازادی رو قبول داشته باش تا به هممون بدن


من از کسی که می ده بهتون شنیدم که اگر مردم اصلاح بشن من می دم بهشون


من دوباره جوک درست کردم


یک جوک که درباره ارتش ایران


اگر بگن امریکا قراره حمله کنه

شیرن و از چیزی نمی ترسن


ولی اگر بهشون بگی روسیه یا حتی عربستان به ایران حمله می کنه

می گن نگو خیلی خطر ناکه



تو تیمارستان بودم از یک ماه خورد ای که گذشت

پیغام دادن اقا می خواد بیاد پا بوسی پیشم


از یک ماه بیشتر در محیط در بسته باشی روح روانت یکی می شه


نبودین جلوی دوربین تیمارستان پیغام می فرستادم برای امریکایی ها

بدون صدا با دستام قلب درست می کردم که کمکم کنن




پدرم من رو تیمارستان انداخته بعد

 برای اینکه از دلم در بیاره برام کیبورد خریده


اما نمی دونه که من می دونم

بله حقوق قانونیم رو پرسیدم


باید یک موس هم بگیره همراش




شنیدم راه حل عمر عبد امریکایی ها اینکه همه رو بکشن تمدن از نو ساخته بشه


یکی نمی گه اون تمدن چطور به عصر صنعتی برسه بدون سوخت و عناصری که الان تمام شدن مثل نفت و شیشه


منظور م اینکه ما که

 به قول شما اگر یک فضایی بیاد زمین ببینه مردم داروی عمر جاودان رو دارن ولی هم رو می کشن نمی دونم


 فکر کنم سریعا زمین رو ترک کنه

با خودش فکر می کنه نکنه واگیر داشته باشه





وقتی در اعماق فضا دنبال ادم فضایی هستین با خودتون فکر نکردین چرا کسی دیگه ای نیست

تا تمدنشون رسیدن به عمر عبد گفتن باید خودمون رو نابود کنیم

بقیش از زبون اقای بایدن





از راه دور ذهن خونی می کردم دیدم ارتش قوی و هماهنگ ایران که در دل کافران امریکایی ترس انداخته

شلوار هاشون پایینه و کیر هم رو مک می زنن

باید خبر بدم به دوستان در سازمان سیا و کاخ سفید که استراتژی جنگی رو تغییر بدن و جنگ هوایی رو کنسل کنن

چون خطر پرتاب منیع به اسمان بالا رفته



سرباز هایی که می خوان جنگ رو بپیچونن می تونن برن توی دست شویی 2 ساعت لفت بدن
چون پیش بینی ها می گه ارتش ایران ظرف 2 ساعت از هم می پاشه



من بلعخره فهمیدم چطوری برم امریکا
می رم سفارتشون می گم اقا دامادم
اگر پرسید عروس خانونم کیه از روی فیلم های هالیودی که دیدم اسم چند از هنر پیشه هاشون رو می برم

مثلا Lucy Hale شاید شانسم گرفت دختر گفت با اجازه بزرگترا بله


بعد از سالها حماقت، مسعود به امریکا مهاجرت می کنه وقتی اونجا می رسه ذهنش رو می خونن ببینن این احمق باز توی چه فکریه متوجه می شن انگلیسی رو هنوز یاد نگرفته



خلاصه اگر شما بگید جنگ با ایران و نابودی ارتش ایران 2 ساعت زمان می بره من می گم دروغ محضه

1 ثانیه زمان می بره

فقط لازمه توی بلندگو با صدای بلند به زبان شیرین امریکای بگید: چخه




می دونستید چرا مسعود دیوانه هست نه به اون دلیل به این دلیل که اقای اوباما و اقای ترامپ قست داشت شر رژیم اخوندی رو از سرش کم کنن نذاشت



رژیم اخوندی دستش به من رسیده و می خواد از ایده های من برای نابودی ارتش امریکا استفاده کنه


من بهشون ساختن این وسیله رو با خودکار بیک پیشنهاد کرد سریع و کشنده




 

دیگه نمی تونم تو روی سلنا ها نگاه کنم با دادن چنین سلاحی به ارتش ایران دیگه کار ارتش امریکا تمامه چون قراره از یک تشله اتشین استفاده کنن و با برخورد به ارتش امریکا خسارت سنگینی به بار بیارن

من عمیقا ابراز پشیمانی می کنم که چنین تکنولوژی رو در اختیار ایران قرار دادم




ما در ایران به تکنولوژی رسیدیم که می تونیم شیشه رو به شکل استادانه گرد کنیم و از رنگ های مختلف داخلش استفاده کنیم اسم این تکنولوژی سری تیشه هفت رنگ هست

وقتی امریکایی ها وارد ایران شدن سرباز های امریکایی از نزدیک شاهد این پدیده می شن

فقط ما امریکایی ها رو بازی راه نمی دیم چون از طریق ماهواره دست ما رو می خونن



 

رفته بودم دندون پزشکی اونجا دندون پزشکه خانوم بود و از شانس ما سینه هاش بزرگ بود

وقتی داشت روی دندونم کار می کرد یک مهندس ناظر هم بود که کار بدی نکنم

خلاصه وقتی سعی می کرد دندونم رو درست کنه اونجاش رو روی صورتم می نداخت

اخرش هم نتونست دندونم رو خوب درست کنه

اقا من شاکی هستم

 



اقا یک جایی رفته بودم خانمه خارجی بود هی اسم خدا رو تکرار می کرد

مرتب می گفت

Oh my God

Oh my God

It’s coming

من از خجالت اب شدم و سایت رو بستم اخه اینقدر ادم با خدا

دوستان امریکاییم بهم می گن بهش هیچی نگین فرداش همه می دونن موضع چیه
حالا که از محارت من در امر جاسوسی مطلع شدید

یک مارجرایی رو براون تعریف می کنم

من داشتم فیلم Bridge of Spies می دیدم
وسط های فیلم که رسید خوابم برد فیلم رو بستم

بعد از اینکه متوجه شدم در مورد ازادی جاسوس هاست
متوجه شدم چه فیلم تاثیر گزاری هست و چند جایزه برده
به شما هم توصیه می کنم این فیلم رو ببینید و از نکات اموزنده ای که می گه درس بگیرید

مثلا من رو مبادله کنید با یکی در امریکا فقط باید دنبال یک پل بین ایران امریکا بگردیم
البته من اوقدر هم گیج نیستم و می دونم امریکا در یک قاره هست و ایران در قاره دیگه
ولی تا زمان ازاد کردنم وقت هست یک پل درست کنید


خانوم اوپرا یکی از خانوم های پول دار امریکاست
من از ایشون شکایت دارم اقای قاضی
چرا ایشون پول داشته باشه من نداشته باشم

در رساله رهبر فقید انقلابمون هست که می شه به یک نوزاد تجاوز جنسی
اینجا یک عیول کم داره

من می خوام برم امریکا
فقط یک سوال توی ذهنم نقش بسته
اونجا گشت ارشاد دارن یا نه

یک روز یک فوتبالیست حرفه ای اروپا داشته می مورده
رو می کنه به زنش می پرسه حالا که دارم می میرم راستت رو بگو چند بار بهم خیانت کردی

زنش می گه یادته هر چی التماس خواهش به مربی می کردی توی تیم رات نمی داد
بعد یادته کسی بهت پاس نمی داد چون پاس ها رو خراب می کردی

بعد یادته هر چی شوت می کردی در مسابقات به دروازه گل نمی شد
و 10 بازی کن تیم حریف که نمی ذاشتن ازشون رد شی

اندر حکایات زن مسعود بازی کن حرفه ای جام ملت های اروپا



یکی دروغ می گه می گه یک جایی اش می دن بعد به گوش خودش می رسه می ره توی همون صف اش وای می یسته


پدرم دروغ سر هم می کنه که من دیوانه هستم که درمان نمی شم بعد بهم گوشت نمی ده که درمان بشم

حالا برای اینکه دروغش لو نره همه جا رو از خودی های نظام می ذاره که دروغش لو نره

خودتون بگید مشاور کاخ سفید در زمان اوباما که یک دیوانه کامل هست و درمان هم نمی شه و اقای اوباما باهش جایزه صلح نوبل رو برده 


کیه؟!


حالا وضعیت من طوری نیست که یک ایرانی یک جایی باشم من دارم همکاری می کنم از بچگی با سازمان سیا بعد موساد و الا اخر

پس من خودی هستم و انتظارات من فرق داره مثلا انتظار دارم رفتم سفارت امریکا هوام رو داشته باشین و در مسائل مختلف جز خودتون بدونید

مثلا اقای ترامپ وقتی دید می یام قوانین مهاجرات رو تغییر داد یا اقای اوباما که هوام رو جلوی ایرانی ها داشت و می گفت ما دو برادر از دو مادر سوا هستیم



تی یک مزاکره سازنده با طرف امریکایی

به من گفتن خودت ک..گ.. جمع کن بیا

من اینطور دفاع می کنم من شهروند عادی سایر کشور ها نیستم و انتظار دارم

بیشتر از 30 ساله دارم همکاری می کنم

شما که نمی خواین دلبرا تون رو منتظر بزارین



یک شعر انقلابی هست که می گه

بگذرد این روزگار سخت تر از سخت
باردگر روزگار چون شکر اید

خوب به سلامتی روز های سخت گذشته و روزگار کنونی قند و شکره 



خون طلب خون نمی کنه
جنگ مرزی طابلان و ایران
گزیده ای از بیانات یوزار سیو حکیم و توانا
(سریال 100)



فقه ها گفتن به ماموراشون که حجاب زن رو ازاد بکنید
ولی کشور ما اسلامی می مونه

حاج اقا مشکل مملکت کون لخت نیست
ما از هزار جا داریم می کشیم
کشور رو ازاد کنید
ما ابادی می خوایم



نامه فدایت شوم

من می رفتم پارک برای دختر بازی

بعد یکی از جاسوس ها به امریکایی ها گفت من ادم مذهبی هستم

بعد تمام دوستان امریکاییم که ذهنم رو می خوندن تعجب کردن و گفتن چرا پس ما این همه مدت باهش بودیم چنین چیزی ندیدیم

یک خانومه ای بهم گفت اگر حقت رو می خورن لباسات رو در بیار

همیشه با همه رابطه داشتم مثل قضیه بشکن زدن

سرباز امریکایی هم می گفت من فکر کرده بودم هر کی تو مغزش از این وسایل داره رو باید خراب کرد (من از کودکی رابطه داشتم و مغز کمکی امریکا بودم)

من در دانشگاه هم مشغول دختر بازی بودم

هچی امریکایی ها فکر کردن چون من مذهبی هستم قدرت ماورای طبیعه دارم

ولی هنوز نتونستم بگم ررر مثل نژاد انگلیسی

خلاصه عاشقتونم (امریکایی ها)


اگر امریکایی ها وسیله توی مغزم گذاشتن از کودکی کی بوده من که همیشه جلوی پدر مادرم بودم بیمارستان حتی نرفتم ولی چرا ررر رو نمی تونم تلفظ کنم

متخصصین ژنتیکتون چی می گن

راهنمایی در دوران طلایی جاسوس ها یعنی جنگ سرد پروژه هایی کلیک خورده بودن که باید فرد از فاصله دور مکان ها رو می دید
ررر
از کودکی وسیله در مغز بوده

ها افرین فکر کنم گرفتین مطلب رو نه
یعنی شاید یک سناریو اینکه عوض شدم وگرنه کی دستگاه توی مغزم گذاشتید
پدر مادر بیامرزیده بله رو بگین


من ررر رو نمی تونم تلفظ کنم و مثل انگلیسی ها هوا رد بدل می شه
خوب این در دی ان ای من هست
و مهم ترین دلیلم برای شک کردنم به انگلیسی بودن
به مهدندسی ژنتیکتون بگید این قسمت رو برسی کنن
چون این همه تمدن و علم تا حالا کس دیگه ای به جز انگلیسی ها این شاخص رو ندارن

خوب سوال بعدیم هم اینکه کی دستگاه توی مغزم گذاشتین

وگرنه باقی عمرم رو  سرم رو می کوبم به دیوار که اقا مگه می شه



ماجرای این قسمت:
ولا اگر سگ بزنی زوزه کشان در می ره من نصف مغزم رو از دست دادم

الان 34 ساله که به امریکایی ها کمک فکری می دم و بیشتر از 100 کار تایید شده براشون طی این مدت انجام دادم

حتی شده سوسک روی مغزم راه می رفته چون فکر می کردن شروع به فوش دادن به خامنه ای می کنم چون ایشون به دکترم اقای فیاضی بردبار گفته بوده که این کار ها رو با من بکنه

همکار  CIA

ولی در کنار سختی هایی که هر کاری داره شیرینی هم داره
سرباز ها بهم می گفتن مشکلش اینکه دخترمون رو بهش بدیم ایران کشور خوبی نیست

پشتیبان خانومم می گفت باید برات اینترنت ازاد جور کنم

امریکایی ها به ایرانی ها گفتن که با ازادی من بهشون پول می دن

جالبه بدونین بقیه از ارتش امریکا انتقاد کردن که چرا شما حتی نتونستید همکارتون رو از ایران خارج کنید

وقتی به ماجرای خودم نگاه می کنم می بینم یک پشتیبان در امریکا ندارم که پیگیر کارم بشه مثلا هنر پیشه های خارجی که می گن دوستم دارن کمپین ازادیم رو راه بندازن
مثلا اقای رئیسی رفتن تشخیص مصلحت نظام گفتن تخریبم کنن چون از اینکه من از کانال جدا با امریکا در ارتباطم خوششون نمی اومد
حد اقل اگر می زاشتن من برم هم مشکلشون حل می شد ولی چون کسی پیگیر کارم نیست اینطوری شد



من سوالم اینکه حماس در خودش چه بنیه ای می بینه که با اسراییل می جنگه
الان ناو جنگی امریکا می ره سمت اسراییل و اقای بایدن هم می گه کمک های بیشتر نظامی در راهه

خودش جوکه


شما دکتری یا نه بیش تر از 20 سال شکنجه کردی

نباید انتظار داشته باشی که طرف توهم برنه


حالا چرا به امام زمان گیر دادی


 




من بچه که بودم ریش خارجی ها رو که می دیدم رنگی بود
از پشتیبانم سوال دارم که موهای اونجاشون هم همون رنگه یا نه



ببینم گفتی برسیم کردی سالمم، ببین حرف مرد یکیه
پس من چرا یک کارت دارم که گفته شما معلولید به دلیل اختلالات خلقی دوقطبی شدید
 توهم بعد از، بیشتر از 20 سال شکنجه

مامان چرا این بازیگرانشون کونشون لخته


اگر سلنا درست از من خواستگاری کنه جواب بله بهش می دم

امام زمان جرقی

در پرونده تیمارستانم پدرم گفته من فیلم سوپر نگاه می کنم و همچنین وبکم انلاین نگاه می کنم دو طرفه هم رو ببینن

 

ما که تو ایرانیم به لطف شیخ ها می دونیم که کسی که از این کار ها می کنه ربطی به ... امام زمان یا سربازش نداره

ولی به خارجی ها گفت پایان دنیا فرا رسیده و من مهدی موعودم

 

یعنی کسی که برج ایفل رو فروخت همچین کلاه برداری بلد نبود

 

حالا چرا من دیوانه هستم فقط متخصصین روانشناسی بخونن بحث تخصصیه

در دادگاه بیان شد چون من در اتاق در بسته جرق می زنم پس جنونم ثابت شد



حالا که اخر دنیاست و امام زمانی من ثابت شده

ببینین معجزم هم اینکه یک چیز دارم بزرگ کوچیک می شه

زود هم بجونبیم تا خضر نیومده مسخره بازی در نیاورده که من کلاه بردارم و خودش اصلیه

دنیا هم تحمل امام زمان دیگه رو نداره پس من رو قبول کنین که از طرف خدا مامورم برای زندگی در زمین بعدی

من که رفتم نگران



واسه کونه واسه کون که اگر تو این بدونی تو به دقک نمی خندی


تو خونه بلند گوزیدم ملت پرسیدن الان چی شد

گفتم تقصیر استکبار جهانیه (اخبار اسراییل)



امام زمان گوزک


پدرم می گفت این امام زمان نیست ولی ادم بزرگیم

بعد گفتن هر کی امام زمان رو بکشه جایزش عمر عبده


پدرم: ها خودش بید (جایزه)




گفتم می رم خارج اینقدر ازارم می دید

از بنیاد شهید زنگ زدن بهم می گه: کجا به سلامتی

تو شهید کافر همجنس گرای مایی (از بچگی)



پلیس مسعود رو دستگیر می کنه

می گه ایشالا عروسی خودت، خدا عمرت بده

به قول یک شعر معروف که میگه ما که رفتیم نگران


من یک وسیله تو مغزم دارم که اسمش اختلال خلقی دو قطبیه


توضیحات

در این بیماری فرد دوره هایی از جنون رو می گذرونه

سرباز امریکایی رو می خواین بیارن به اشتباش اعتراف کنه

خودش گفت من فکر کردم هر کی از این دستگاه ها داره رو باید تخریب کنم


جریان این بود که من با یک دختر به اسم اتنا به مشکل خوردم و تقاضای مشاوره کردم با حضور روانشناس

بعد پدرم گفت حالا که روانشناس می خواد یک بیماری روانی بهش نصبت می دیم

و از همه تقاضا کرد که هر کی هر ایرادی در من دیدن بگن تا یک بیماری روانی مزمن که همیشه قرص بخورم رو بهم نسبت بدن

این هم داستان جنون من و همه در دانشگاه شاهدن


به من هرویین هم می دادن که کل پزشک های مشهد در جریانن

می گفتن این تصفیه شده هست اشکالی نداره


دکترم با دکتر دیگه که گفت  پروندت رو خوندم ولی اینکه جلومه یک ادم دیگه هست

بعد دکترم گفت رهبر دستورش رو داده


پلیس هم به پدر و مادرم گفت شما مجرمید و از این به بعد به عنوان نیروی مخفی ما کار می کنید

حتی یک دفعه هم حکم جلب پدرم اوردن و پدرم گفت اینا سیاهه و پیشونی من سفیده

خلاصه از حکم جل در رفت


در مورد جاسوس بودنم طبق تعریف قانون اصاصی ایران جاسوس کسی هست که اسناد محرمانه دولتی رو به دشمن بده

من به قول دانشمندان امریکایی منبع الهامشون بودم و یا معدن گنج کار علمی می کردیم

اقای لاریجانی رئیس قوه قضاییه بود گفت تو چاسوس نیستی من می گیم کی جاسوسه و شما نیستی


و من رو برای دخترشون می خواست


پدرم از یک ماده استفاده می کنه که بخارش حالت حمله می ده و امپولش هم هست


برای بستری کردنم در تیمارستان


روانشناس های تیمارستان ابن سینا به من می گن من مجنونم چون من بهشون گفتم وقتی با امریکایی ها هستم فقط فکر با اونایه و وقتی با ایرانی ها هستم فکرم با اونا می شه

حالا دکتره می گه این جنونه (درسته جلل خالق)

پرونده در تیمارستان درست کردن و گفتن حتما دارو ها رو باید بخوری تا نمی دونم درمان بشم


با دکتر های بیمارستان ابن سیا دعوا کردن اونا گفتن اره ما ادم نیستیم از نظر ما همه بیمارن


رفتن بعضی ها قضیه رو پیگیر شدن که دستشون درد کنه


قضیه این بود که برام بیماری روانی تراشیده بودن



اونای که می خواستن پدرخوانده بشن دو خط درشت بنویسن گوه بی خود نمی خورم



دکتر روانشناس: شما دیوانه هستی

ببین اقای دکتر اگر شما توضیح بدی من چطوری می رم جای دیگه رو می بینم وقتی اینجام

بعدش بیایم سرجنونم با هم حرف بزنیم


یوزارسیو حکیم و توانا: لعنت خدایان بر کسانی که سریال نصفه درست می کنند و یا نصفش دوبله نباشه (بازی تاج تخت)




وقتی قدرت دست من رسید دیدیم همه تلاش ناسا و دانشمندان دیگه روی اینکه حیاط از کجا به وجود امده

مثلا یک دانشمندی یک ساختار بی جان رو توی حفره های اتشفشان می ذاشت و جون می گرفت که ثابت بشه حیات به وسیله خدا به وجود نیامده

من اصلا نفهمیدم چرا ولی وقتی امام زمان امده چرا این کار ها رو می کنید

(الان می بینید که ما دیگه از این کار ها دور شدیم و ناسا و بقیه شرکت ها دنبال اوردن منابع هستن و اگر دست من باشه اون دایره ای که در اروپاست خاموش می کنم و نمی ذارم دومی رو بسازن ما الان اولویت های مهم تری داریم مثل درمان و موتور های بی نهایت برای حرکت و تولید سوخت پاک برای کارخونه ها باقی مانده)


عمر عبد رو به هم بدین زندگیتون رو بکنید این حرف ها چیه


ببینید 1 میلیون نفر روی زمین زندگی می کنن


فرقی داره که خودم باشم یا بچم به جای من زندگی کنه


در هر دو حالت یک انسان زندگی می کنه و همیشه هم زنده می مونه


پس به جای اینکه هم دیگه رو دفن کنیم زندگیمون رو بکنیم و بچه به دنیا نیاریم


پس حماقته در حالی که عمر عبد داروی درمانش هست بگیم تو چند ده سال دیگه بمیر و من چند ده سال بعد


من نمی دونم اگر یک فضایی بیاد زمین ببینه ما داروی درمان عمر رو داریم ولی همدیگه رو می کشیم چه فکری می کنه فکر کنم سوار صفینش می شه در می ره که نکنه واگیر داشته باشه


اخه شما چه فکری می کنین هم رو می کشین در حالی که درمانتون جلوتونه




هر وقت پشت فیلترینگ ایران گیر کردین سلوات محمدی رو بلند برای المان بفرستید اونا فروختن به ایران



این رو ایمیل کردم برای موساد الانه میان ازدمون کنن


من همونیم که توهم زدم که  "پسر خدام"

جون ابجیتون (همون خوشکلا که عکسش تو اینترنت بود)


بیان ایران رو ازاد کنید


نمی دونم کدومیکیش ولی خدا عوضتون بده


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد